Fail

Trodde jag ja..
 
Haha, jag har ju satt min övre gräns för vid vilken nivå av "dålig luft" som jag kan tänka mig att bära mask, den går vid 250 vilket är riktigt illa. Idag när jag vaknade visade appen 284 och jag började fundera över den där jäkla masken, borde den kanske användas, för första gången? Okej, låt gå tänker jag, och håller tummarna för att inte möta någon på vägen. För man kan väl ta av den inomhus..? Ja... Det har jag bestämt.
Efter drygt tio minuter cykeltur, med masken på, känner jag mig svettig under masken och väldigt fånig. Hur töntig får man se ut egentligen? Väl framme utanför lektionssalen tar jag upp telefonen, som också uppdateras, nu är luftföroreningarna nere på en nivå av 194...Jag tar snabbt av masken och hoppas att ingen sett mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah gulle! Jag hade skrattat om jag sett dig komma cyklande med en mask på:) /din micke <3

Svar: Hahahahah jag hade antagligen också skrattat, åt mig :P hahahaSkämdes faktiskt, men nu har jag provat! ;) Puss!
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-11-27 @ 10:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0