Födelsedagsfirande

Det var ingen lätt match att få fejset att inte se ut som sju svåra år..
 
Igår fyllde Alexandra och David år (och hemma Emelina) vilket firades på Bella Napoli, en italiensk restaurang med så mycket gott på menyn att det var riktigt svårt att välja! Nästan hela gänger från deras klass var med och firade, så vi fick långbord som sträckte sig över hela restaurangen. Sjöng gjorde vi också, så att alla vände sig om och bara gapade.
Födelsedagsbarnen fortsatte kvällen ut i natten, men själv kände jag mig som en påse potatis så jag åkte hem efter middagen. Idag mår jag väl ungefär likadant, lite täppt och lite ont i halsen. Tur att man är ledig idag då, det blir till att plugga inför mitt prov på tordag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0