I väntans tider

Yellow Mountains - here we come!
 
Ikväll bär det av till Yellow Mountains, både jag och Julia är så jäkla peppade på det här! Vi har laddat upp hela dagen, både mentalt och fysiskt. Har köpt en massa mat att ta med i bergen, haha, jag är rädd att svälta ihjäl och Julia är rädd att jag inte kan äta något uppe i bergen på grund av min allergi - så vi har minst sagt bunkrat upp med mat! Det blev tyngre än förväntat, men nu när vi har varsin backpackerryggsäck ska det nog gå kanoners! Har även med mig glögg, skumtomtar och ett adventsljus... Det får helt klart vara värt den extra vikten för imorgon ska första advent firas oavsett vad. Det här ska bli så roligt, haha, sova på ett tåg, vandra i berg, leva på nudlar, vatten och bröd, bo på hostel... Ni anar inte! Tåget går ikväll 21.30 och vi är framme i Huangshan imorgon 8.30.
 
Me and Julia are soooo excited about todays trip to Yellow Mountains! We bought a lot of food in case of emergeny so we wont starve, haha, it's heavier than expected but it will be fine with our new back packs! I'm bringing Swedish glögg, candy and a candle - tomorrow it's the first advent and that needs to be celebrated no matter what!
You can't believe how excited I am about this trip, haha, will sleep on a train, walk in the mountains, live on noodels, water and bread, sleep in a hostel.. You just can't imagine!

Kommentarer
Postat av: Viola

You have my respect, Sofia!!

Svar: Thanks to you ;)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-11-30 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0