Indiskt

Mörkt och mysigt på Saffron
 
Tur att denna dag avslutades på ett riktigt bra sätt! Tog ett varmt bad, skypade med Micke, sen Martin, och därefter åkte jag mami och Helena till Saffron och åt riktigt god indisk, vällagad mat. Såg på plats att de dessutom fått pris för bästa indiska restaurang 2013, och jag kan inte klaga på annat än att maten tog rätt lång tid att få in. Annars var det riktigt gott, jag själv valde husets curry med kyckling...Mmmmm!
Imorgon är det sista heldagen för i Shanghai innan mamma och Helena åker på söndag. Uppskattar verkligen att de tagit sig ända hit för att hälsa på mig och uppleva staden!
 
Saffron
21 Dongping Lu, near Hengshan Lu
东平路21号, 近衡山路

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0