Ingen solskenshistoia?

Efter regn kommer solsken!
 
Nu är jag precis hemkommen efter en vild diskussion angående ett av våra grupparbeten i entreprenörskap där vi ska komma upp med en idé om en produkt eller tjänst att lansera. Jag är inget stort fan av grupparbeten där folk i gruppen har skilda ambitionsnivåer, jag tycker ofta att det är svårt att fördela arbetsbördan jämt över en sådan grupp. Jag tar ofta på mig mer i en sådan situation, och det är något jag kan irritera mig på i efterhand. Men är man inte beredd att engagera sig, kom inte in i slutskedet och börja argumentera om sådant du inte brytt dig om tidigare.. Glida på en räkmacka för att sedan lägga in dödsstöten.. Inte min piece of cake.
Men nu ska jag försöka vara lite mindre negativ, och ställa in mig på att det nog blir bättre såhär än vad som var tänkt från början, ta ett extra djupt andetag och ladda om! BAM! Lika bra att acceptera att det kommer se ut såhär på alla arbetsplatser och att alla människor prioriterar och resonerar olika, så - dagens läxa lärd.

Kommentarer
Postat av: viola

The earrings look amazing :))

2013-11-25 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0