Ju fler kockar..

Önskar er en Merry Kissmas, en varm våraktig dag i Shanghai, jag längtar i alla fall efter min Kissmas ;)
 
En fantastiskt bra start på en lång, lång och intensiv lördag började på Element Fresh med Julia i Xintiandi. Vi satt utomhus i det fantastiska vädret. Jag mumsade på samma sallad som jag föll för första gången där, Laffa Bread Salad med kyckling, fetaost, bröd och misodressing. Dressingen är värd att dö lite för. Salladen är grymt stor, och det energiintaget var ett måste för att överleva ännu en diskussion i gänget för vårt grupparbete. Hetsigt, laddat, viljestarkt, oenat och konstruktivt, så skulle jag beskriva gårdagens gruppmöte. Men efter milslånga diskussioner och timmar i dålig luft kom vi fram till många bra och gemensamma beslut som nog får vårt arbete att klättra till toppen. Jag håller verkligen tummarna, vi har lagt mycket kraft på detta.
Kvällen avslutades med burgare och pommes för att sen åka hem och läsa en pirrigt läskig bok och somna väldigt gott!
Idag blir det plugg och lite träning om jag orkar släpa mig till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0