Running completed

Nysprungen, nytränad och glad
 
Eftersom jag har fyra "lediga" dagar i veckan, på raken, det vill säga dagar utan något schemalagt, så blir det så att jag slösar bort en del tid på att göra ingenting. Mitt mission för dagen var att träna och plugga, men när jag vet att jag inte har någon tidspress drar jag gärna på saker och ting, och snoozar gärna länge. Det kan överlag få mig att känna mig offektiv och rätt lat, hoppas verkligen att jag inte är det på riktigt?
Hur som helst, idag har jag både tränat och pluggat, om än senare än planerat. Kände mig riktigt duktig som faktiskt sprang både till och från gymmet, även om det "bara" tar en kvart en väg. Jag gillade inte att springa men har trots det sprungit några vändor sen jag flyttade hit och tycker faktiskt att det är rätt skönt att få springa, spela hög musik och rensa tankarna och samtidigt göra nytta för kroppen.
Tog mig för första gången utanför rummet för att plugga, vet ju att jag egentligen inte pluggar så bra hemma - det är ju roligare att städa än att plugga, och kanske finns det något i kylen som lockar? Jag har varit för lat, så nu ska det bli ändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0