Status

Hjärta dig
 
Nä nu känner jag mig jätteensam och deppig, utöver det också jättetrött och en släng av ont i halsen. Nu vill jag bara hem till Stockholm, slita hem Micke från jobbet och ha en myssöndag hemma i vår lägenhet. Känns plötsligt jättedeppigt att vara ensam på mitt kala studentrum. Antar att det är effekten av att mamma och Helena åkt hem och den här gången är det jag som är lämnad. Samtidigt vet jag ju att det här är en del av resans gång, att det skulle bli jobbigt att vara borta hemifrån. Det går ju upp och ner, vissa dagar längtar jag inte alls hem, medan vissa dagar fylls av stor hemlängtan. Idag är en sådan dag med mycket, mycket hemlängtan. Men det är "bara" 47 dagar kvar tills Micke kommer och totalt 77 tills jag kommer hem, och jag har varit borta i 64 dagar.
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Oh stackars dig. Men det kommer gå snabbt igen om ett par dagar. Vi har haft det så roligt och givande med dig. Vi är 45 min sena. Planet går kvart i elva. Puss och kram min älskling❤️❤️❤️❤️

Svar: Ja, jag hoppas det går snabbt!Vad härligt att höra mamma! :)
Hoppas att flygningen gick bra!
Puss
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-11-03 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0