Underbara vecka

Veckans snyggaste sällskap!
 Igår fick jag chansen att bjuda tillbaka lite grann - cava på rummet innan middagen!
 
Nu är det slut på denna underbara vecka som spenderats med mamma och Helena, i lyx och flärd i studentmått mätt. Bott på 5-stjärnigt hotell med skön säng, fluffiga handdukar och städning varje dag. Blivit bjuden på frukost, lunch och middag på massa grymma fik och restauranger, det tackar jag så hjärtligt för! Detta i utbyte mot att jag guidat, tipsat och prutat, haha, en hel del. Jag har haft en grym vecka, med mycket skratt, äventyr, god mat och dryck, många bra upplevelser - och jag hoppas och tror att damerna känner likadant.
Nu väntar det vanliga livet med hård säng, plugg och matlagning! Efter en sån här vecka kan man ju inte annat än att få lite hemlängtan..Men det är inte sååå långt kvar tills jag kommer hem - 77 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0