Dagens

Fördrink på Radisson BLU's skybar
 
Nu är jag så trött på allt som har med fakemarket att göra så att det står mig upp i halsen, jag vill aldrig mer dit! Hoppas av hela mitt hjärta att jag slipper! Tre gånger på en vecka med mina damer, inte alls bara för deras skull, utan för att de ska uppfylla önskelistorna ifrån alla nära och kära. Ni ska veta att vi har kämpat som dårar, och det är inte så roligt som det låter alla gånger.
Kvällen däremot har avslutats på bästa önskvärda sätt, mamma och Helena tog kommandot och sa åt mig att slappna av och slippa tänka på restaurang, barer och adresser - de hade koll på läget. Vi började därför i skybaren på Radisson BLU, där vi konstigt nog var nästan ensamma. Men vi hade ändå mycket trevligt med djupa samtal om allt som hör livet till. Därefter tog vi taxi till Goodfellas, där vi redan varit tidigare, och jag häver ur mig "värst vilken vild fantasi ni har.." då vi kommer fram. Självklart visar det sig att det bara är ett spel för galleriet - vi ska till Lost Heaven bredvid. Jag blir jätteglad! Däremot var det så lång väntelista att vi hamnade på Goodfellas ändå, och alla mycket nöjda med tvårätters och vin för endast 89 RMB (!) innan 20.30! Vi tar Lost Heaven på lördag!
Imorgon blir det utflykt till Hangzhou, vattenstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0