Dvino

Härlig atmosfär och balla lampor av gamla vinflaskor
 
Fredagskvällen bjöd på ett glas rött, gott vin på vinbaren Dvino med Göteborgsgänget, ett riktigt mysigt ställe vid Changping Rd. Väl på väg hem, glad över att ha hunnit med sista tunnelbanan (som går vid 22..) har jag haft lite kontakt med resten av gänget som bor här på campus. De hänger på sitt stammisställe Helen's men jag var på tok för trött tyckte jag. Precis när jag ska svänga in på campus möter jag Koun som mot alla odds lyckas övertala mig att komma förbi och säga hej, vilket jag gör i en timme ungefär, för att återigen banga utgång och gå hem först. Nöjd över mitt beslut.

Kommentarer
Postat av: Mami

Det låter som en mogen kvinna. Puss 💕

Svar: Ja visst va? Har varit tant sen jag kom hit och går alltid hem först :)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-10-04 @ 19:54:16
Postat av: Karin O

Vad många "nya" ställen du går till som jag aldrig varit till. Kul med lite tips:)

Svar: Ja men vad roligt att även jag kan få komma med lite tips till någon mer erfaren ;) Tycker det är roligt att läsa vad alla andra tipsat om också :)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-10-05 @ 04:16:14
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0