Exit entry

En och en halv timme på visumenheten..
Faktiskt en riktigt god pasta, tro't eller ej, men den låg vid marknaden, men jag blev väldigt positivt överraskad av att det fanns soltorkade tomater i, vilket de inte alls skyltade med. Stort plus..Från Daisy's Coffe eller något
 
Besöket på visumenheten tog 1,5 tim vilket jag ändå får klassa som snabbt för att vara Kina, hade desstuom lite tid att plugga vilket var toppen. I övrigt kör jag på att "jag är ledig fyra dagar i veckan" (fre-mån) vilket gör att jag inte pluggar då...Måste börja. Snart.
Visumenheten ligger vid Shanghai Science & Technology center eller vad det nu heter, samma station som ytterligare en marknad med väskor, plånböcker, skärp, skräp, och massa annat finns. Så, väl på plats kände jag att jag lika gärna kunde ta en runda. Bästa knepet för att slippa alla jobbiga försäljare är ett par lurar med riktigt hög musik i öronen, och en lätt arg blick på det, fungerade jättebra idag! Pjuu vad skönt!
 
After one hour and a haft at the center for visa applications I visited yet another one of the markets, they seem to be endless. But since I figured I have the day off any how, I spent some time in there. Even enjoyed a pretty nice pasta with mushrooms, bacon and sundried tomatoes which was really good!
I used my best trick to avoid conversations with the salesmen - lound music in my earplugs and a bitchy look. Works every time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0