Fake market Taobao Cheng

Själv köpte jag den orangea väskan där för 60 RMB, och måste även börja kika efter en ny stjärnsjal då jag tappat bort min älskade favorit jag fick av Siri. Är så himla ledsen över det och arg på mig själv!
 
För ett tag sen besökte vi en av de stora "fake marknaderna" här i Shangahi där det kryllar av allt ifrån väskor och skor till hörlurar och knivar. Då vi var fem tjejer och redan innan väldigt trötta spenderade vi cirka en timme i trevåningshuset, så jag har sett långt ifrån allt. Tänkte åka dit någon dag nu i veckan och se om man kan hitta något roligt!
 
Taobao Cheng
No.580 West Nanjing Road, Shanghai, China
南京西路580号
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0