Flyttdags?

Liten packning?
 
Nääää... Men man skulle kanske kunna tro det! Men jag packar för en långhelg på hotellet med mamma & Helena som landar här i Shanghai imorgon, men jag lämnar även över sommarkläder som får åka tillbaka till Sverige. Stackars mamma, hon sa att det incheckade bagaget nästan bara bestod av mina saker (önskelista på godsaker från Sverige och höst/vinterkläder) och att handbagaget fick rymma hennes packning.. Ooops!
Tack och lov stannar de längre än en långhelg, men då jag har vissa viktiga lektioner passar det bättre att jag sover hemma nätterna innan skolan. Men det ska bli sååå mysigt att få hit dem och visa dem min vardag och Shanghai!
Idag har jag passat på att tvätta och städa innan jag får besök, kört en långlunch med Johan ifrån Linköping och promenerat omkring i vårt område i jakt på färska kryddor och grönsaker - vilket vi också hittade, jippi! Sen har jag mest pluggat, och gjort saker för att slippa plugga. Bra kombination! Snart läggdags så jag är pigg imorgon!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Lulek

Hoppas ni får det himla mysigt nu! :)

Svar: Taaack gumman! De är sååå roligt att ha dem här! :)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-10-26 @ 08:27:48
URL: http://alexandralulek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0