Gårdagen som inte tog slut

 
Efter visningen kilade jag, Alexandra, Martina, Simon & Fabian vidare för att sällskapa lite i Xiantiandi där vi hamnade på Paulaner för lite riktig öl, när ölen var slut begav vi oss vidare till Yongkang Rd där kvällens bravader fortsatte, och ackompanjerades av Iullia som kom när det vankades sushi. Kvällen avslutades med ett måndagsbesök på M2. Inte riktigt vad jag planerat för dagen, men det var länge sen jag hade så roligt. Och minst lika roligt idag när vi kollade igenom kvällens partykamera.
 
After the fashion show we went Xiantiandi for some real beer at Paulaner, and the day never seemed to end, so when the beer was finished we took a cab to Yongkang Rd for some drinks and sushi. The night ended at M2, which was certainly not part of the plan for the day. But it was so much fun, and watching all the pictures from yesterday made today even better!

Kommentarer
Postat av: Karin O

Haha förra året var jag också på Fashion week... och hamnade på Paulaner efteråt, känns som man dras dit efter visningarna:)

Svar: Haha ja det blev väldigt lätt så ;) Nära till hands och man vet vad man får - perfekt kombination! :)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-10-22 @ 14:00:51
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Karin O

Oj, det kan jag tyvärr inte svara på. Tror inte att jag skrivit om det i Shanghai? När vi bodde i Bangladesh däremot tog vi med vin eller öl till restaurangerna eftersom landet var så starkt muslimskt och det var olagligt att sälja alkohol ute (men vi västerlänningar fick ta med, det var inga konstigheter):) Men när du säger det kanske jag hört att det är ok på vissa restauranger i Shanghai, om man vill ha något speciellt vin... tror då man får betala en extra summa. Men har aldrig gjort det så vet inte hundra:)

2013-10-22 @ 16:56:09
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0