Jag har blivit med kamera, en riktig kamera!

Det fanns så galet mycket kameror, vintage, begagnade, splitternya, allt!
 
Kan inte beskriva min lycka över att äntligen äga en bra kamera, en Canon EOS 500D som jag med experhjälp i form av en professionell fotograf fått hjälp att välja. Den är second hand och jag fick ett pris som bara nådde 50 % av min smärtgräns, så jag kan antagligen inte bli mer nöjd! Betalade 2150 RMB (2240 SEK) för kamerahus och en 18-55 mm lins och ska antagligen köpa till en 50 mm lins med större ljusinsläpp som ligger på ca 500 RMB. Oj vad glad jag är! Köpte dessutom till världens snyggaste axelrem, håller ni inte med mig?
 
Super excited, just got myself a camera, a real one! It´s second hand and I had an professional photagrapher as help when I bought my Canon EOS 500D. So happy! I love the strap I bought to go with the camera, it makes it more me. Do you agree?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0