Luften har inte varit så bra som nu..

Utsikten från min balkong idag...fy fasen vad tråkigt väder!
 
..Men priset är att himlen gråter floder, och har gjort sen igår! Det fullkomligt öser ner och ett paraply hjälper knappt, saknar mina Hunter-stövlar lite lätt just nu.
Har egentligen lektion om fem minuter, men efter att ha gått igenom dagens föreläsning online och insett att jag kan/ förstår allt redan, känns det rätt värt att stanna hemma och plugga i stället för att sätta sig på cykeln i 15 min i ösregn för att komma dit.
 
Today the weather is so bad I just decided to skip class, I had a look at the lecture slides and realized I already know pretty much everything about todays class. Good timing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0