Oj så nöjd!

Nya klänningen
 
I fredags på vägen hem ifrån Yongkang Rd så gick jag förbi en butik som skyltade med färgglada kavajer, festliga klänningar, skinnjackor, pälsvästar och annat trevligt. De hade precis stängt och jag kände att jag verkligen ville tillbaka dit. Så igår när jag väl hade chansen släpade jag med Iullia som fick vänta när jag provade sju klänningar och två kavajer, för att slutligen välja en klänning som jag älskar. Problemet (fördelen?) är att det finns bara ett exemplar av allt, vilket betyder en storlek, så det gäller verkligen att träffa rätt! Priserna för en snygg partyklänning ligger på ca 140-380 RMB. Jag blev hur som helst frälst - så hit ska jag garanterat tillbaka!

Fuxin Road 1251
Närmaste tunnelbana South Shaanxi Rd linje 1 & 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0