Sen frukost

Har plötsligt blivit duktig på att göra fina omeletter, enligt mig själv, tror det är tack vare gasspis! Till det den godaste frukten ever - papaya
 
Jag ville inte ta mig ur sängen idag, när jag vaknade vid nio imorse drog jag åt mig kameran och började bläddra bland bilderna från igår. Först två timmar senare gick jag upp för att göra frukost...Som många vet klarar jag mig såklart inte två timmar utan frukost, så det blev till att äta yoghurt i sängen innan..
Innan jag åkte från Sverige lyckades jag konstatera att jag inte gillar frukt, för jag är så jäkla trött på äpplen och päron, så sjukt tråkig svensk frukt. Men det är inte sant att jag inte gillar frukt, jag gillar exotisk frukt, vilket det också kryllar av här. Varje dag börjar jag med en del papaya med pressad citron över - såååå sjukt gott!
Nu ska jag lära mig allt om min kamera, sen ut och röra lite på fläsket trots att gymmet är stängt!
 
After a long morning spent in bed with my new camera and all the pictures, I finally got up to make myself the "second breakfast" of the day. Because I had to have some yoghurt in bed.. I can't stand two hours without any breakfast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0