Tjejdag

Härliga Iullia
Fina gelénaglar med fjädrar som detaljer
Provar färskpressad granatäppeljuice - så gott!
Mmmm...ums!
Hittade ett fantastiskt bageri där...Köpte en nybakad och varm baguette och en croassaint
Skål från Josefin & Mikaela
 
Har haft en riktigt mysig tjejdag med Iullia (Julia) där vi båda gjort naglarna, jag gjorde mina precis vid skolan och hon gjorde sina på sitt nya favvoställe i Xiantiandi. Sjävklart var vi med varandra på de båda ställena, haha. Däremellan tog vi en sushilunch på en nyfunnen jättehärlig "bargata" som dagtid är en jättetrevlig gata för lunch - Yongkang Rd.
När båda var nymanikyrerade och nöjda med dagen fylld av många skratt, mötte jag upp Mikaela & Co som tydligen skulle till samma gata Yongkang Rd för drinkar och middag. Så, bara för mig att promenera tillbaka igen och uppleva kvällskulturen. Mycket trevligt, och dessutom är det en "öppen bargata" vilket betyder att du kan köpa din dryck/ mat var du vill och ta med den till vilket ställe som helst på gatan - så nice! Tyvärr hade jag inte ork att prova varken drinkarna eller maten, så hängde mest med som sällskap. Dock mycket trevligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0