Veiw from the top

Night veiw
 
Här är utsikten ifrån min balkong på 16e våningen, är rätt nöjd med utsikten över staden som aldrig sover. Och det är verkligen sant, det är aldrig någonsin tyst här. Trots att jag bor hägt upp hör jag arga biltutor, mopedalarm som går nätterna i ända, katter som jamar, eller ytterst vanligt förekommande - fyverkerier mitt i veckan oavsett tid på dygnet. Ja, kommer det inte utifrån så kommer det garanterat ifrån min kyl, ifrån korridoren eller ifrån toaletten - om någon annan spolar låter det som om min toalett spolar...

Kommentarer
Postat av: Mami

Ska bli kul att se!

Svar: Enkelt ordnat! ;)
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-10-19 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0