Bästa dagen i Shanghai

Jullia från Ryssland, som förser mig med skrattattacker
Chiara, Sudan, Elena & Jullia på shoppingpause
Jullia tyckte att jag var som en noshörning, så vi passade bra ihop
 
Har haft den bästa dagen sen jag kom hit idag, den började med en grym brunch på Pancake Day som inte ligger så långt ifrån oss. Åt en sååå god burgare som lätt kvalade in på topp 5. Nu känner jag verkligen att jag börjar lära känna folk på riktigt här vilket gör att jag verkligen har roligt, idag har jag haft flera riktiga skrattanfall á la Sofia och man känner sig så bekväm och tillfreds. Efter den grymma brunchen åkte vi tjejer in till stan för shopping... Oj oj oj.. Jag är den gladaste tjejen i stan efter dagens fynd! Woop woop... Efter timmar med promenad och shopping åt vi supergod sushi och därefter mötte vi upp resten av gänget. Det blev baren Helen's igen, trots att jag tog en lugn kväll hade jag för första gången riktigt roligt där.. Men när det började vankas kareokee gav jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0