Det flyter på


I min nya vardag försöker jag göra saker liknande vad jag är van vid

Nu har jag äntligen kommit in i en slags vardagslunk här i Shanghai där jag vet vad jag vill få ut av en dag, hur det ska göras och i vilken ordning. Jag kör mitt race med träning, simpel matlagning, lite plugg, där jag kan tacka nej till utgång när jag inte känner för det, har min egen åsikt och vet vilka jag vill hälsa på. Det känns tryggt att vara på väg på mot en riktig vardag där man bara kan få vara sig själv på sitt sätt. Samtidigt känns det konstigt att man så snabbt vänjer sig, jag har ju trots allt ryckts ur ett sammanhang och placerats i ett nytt och främmande sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0