Drinks and new friends

Igår efter min första lektion träffade jag ett gäng killar som hade samma lektion som jag, det var väl egentligen bara två av dem som kände varandra, och så jag och en kille från Stockholms universitet. Hur som helst, vi käkade lunch alla tillsammans och sen blev vi inbjudna hem till dem som kände varandra för att umgås och dricka öl senare under kvällen. Jag hakade på en av dem på hans kinesiska-klass då hans lärare pratade engelska. Lärde mig så mycket mer där! Herre gud. Men funderar även på att ta privatlektioner hos en kvinna som vi träffade på skolan, en pensionerad lärare, jättegullig. Idag fredag ska jag möta upp en rysk tjej för att besöka French district och sen äta middag med några som bor här i samma studenthus. Det ska bli trevligt! Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0