Friday night

Fredagskvällen har hitintills varit den bästa kvällen sen jag kom hit, jag kände verkligen att jag hade roligt på riktigt, kände mig bekväm och trivdes väldigt bra. De andra kvällarna har jag känt att jag ansträngt mig så mycket för att lära känna alla nya människor att man glömmer bort att ha roligt. Efter en sådan kväll är man ju helt slut, det tar tragiskt nog på krafterna att vara väldigt trevlig och träffa mycket nytt folk. Men självklart är det värt det, det är ju en av anledningarna till att jag åkte. Såhär såg kvällen ut i bilder från den kinesiska restaurangen till en hipp nattklubb!
 
Nyfunna kompisar
På den kinesiska restaurangen, alla beställer in mat tillsammans och den snurrar man bordet så alla kan ta av allt
PIMP
Inte 100 % säker... men det var typ Deadmaus på klubben Cuavve
Fick fina drinkar
Vägen till toaletten var rätt spejsad...vi lekte Matrix
 Vette sjutton, men ja.. Partydjur
Till och med kaninen var ute och hoppade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0