Härlig dag

Ser rätt galen ut, känner mig rätt galen... Passar bra!
Så god färskpressad juice, apelsin och annannas
 
Lät mig själv ta ytterligare en sovmorgon då jag lagt mitt schema så att jag är ledig måndag och fredag, så idag körde jag ett supergrymt pass på gymmet där jag kände hur endorfinerna riktigt pumpade ut. Gav de svaga kineserna något att bita i. Detta följt av supergod juice och lunch i solen på balkongen, skypesamtal med underbara Linn och sen en fika med Magda.
Nu - middag inne i stan då en av tjejerna har besök. Då måste man röra sig inåt för att få lite trevligare mat!
 
Great day off today, filled with a great work out at the gym, I gave the Chinese men some competition. The're so weak, haha.. After that - juice and lunch in the sun, Skype and another juice with a Swedish girl. Now it's time for dinner down town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0