Idioti

Andra gången min cykel hamnar i trubbel..
 
Alltså det här landet går mig på nerverna ibland! När jag kommer till tunnelbanan där jag ställt min cykel har någon dum idiot satt fast ett extra lås på min cykel? Wft? Cykeltjuv tänker jag, såklart, låser fast min cykel för att klippa mitt lås under natten. Så jag springer omkring med Google Översätt och försöker få hjälp, och när jag äntligen får det kommer en tiggarliknande man fram med nycklarna till det där extra låset. Han ber om 50 öre. 50 öre. Jag vet inte om jag felparkerat eller vad sjutton som var felet, men om jag gjort det - lämna ett meddelande om hur jag löser problemet tack! Väldigt irriterarnde hur som helst.
 
Got back to tube station finding my bike all locked up with a new locker. Wtf? Tryng to find som help, and when I get it - it turns out som old man has got the key to it and ask for money worth nothing to unlock. Did I park wrong? I don't know. Did it cause a lot of problem and irritation? Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0