Söndagssyssla

 
Just nu sitter jag på Wagas och har precis ätit en jättegod tomatsoppa, känns nästan lyxigt att få en god soppa. Traskar runt i området Xiantiandi som är ett rätt västerländskt område som jag fallit för. Konstigt. Har också besökt antikmarknaden som ligger i området, en lång gata fylld med massa små statyer, gamla klockor, smycken,fotografier och målningar med mera. Jag valde ut två fotografier som jag tänkte pryda mitt enkla studentrum med för att piffa upp det lite. Ikväll ska jag signa upp mig på yogan på mitt gym... Jag var ju för snål när jag skaffade mitt medlemskap, tyckte att 500 kr för 4 månader var för mycket för bara yoga. Men jag har ju snackat om att jag verkligen vill satsa på yogan här, så nu har jag klokt nog bestämt mig för att slå till ändå. Är jättepeppad!

Just had a great tomato soup at a western like place called Wagas. Feels really nice to get a good soup here! I have visited the antique market here and got away with two old photos to put in my student room.Now I have finally decided to sign up for the yoga at my gym.. It's not as expensive as I might have thought... I am so excited!

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad massa saker fint. Jag har endagens stjärna
Ta chansen att bli länkad

2013-09-30 @ 13:34:16
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0