Skitdag

Telefonlös
 
Inte nog med att Micke åkt hem och jag är ensam kvar i Shanghai med all puckade kineser, utöver det så blev jag besluten på min mobil idag när jag köpte ett par handskar av en man på gatan, det tog mig 30 sekunder från att jag gått därifrån tills jag upptäckte det och snabbt gick tillbaka för att fråga om han sett något. Han pekade åt ett håll och jag tolkade det som att någon hade stannat vid hans stånd och sedan gått ditåt, men han erbjöd sig snabbt att låta mig låna hans telefon och ringa till den - utan framgång. Jävla, jävla skit! Nu är jag fast i Kina utan telefon, och min svenska lilla nokia från 1800-talet har precis lagt av också, så det gå inte att kontakta mig annat än på facebook och mail typ. Kul. Bra dag och skön start jag haft på det här året!
 
Shit day, like it's not enough Micke left Shanghai for Sweden today, someone fucking stole my phone while I was buying a pair of gloves! Shit, shit, shit! This year could have had a better start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0