Söndagslyx med tjejerna

Åh, en sån underbar start på dagen! Frukost på Radisson Blu Portman Hotel, hur gott som helst med deras frukostbuffé. En av presenterna jag fick ifrån tjejerna när jag fylde år, och gissa om jag är nöjd? Vi satt där och åt i en och en halv timme, supermätta gick vi runda efter runda och åt fräsch frukt med yoghurt, olivbröd med brie, salami, skinkor, ägg, bacon, lax, creme cheese, färskpressade juicer, muffins och croassaints med mera. Från att aldrig tidigare smakat croassaints har jag nu ätit tre hela... Med creme cheese och marmelad och honung. Hur gott som helst! Därefter gled vi runt lite på stan, shoppade på Primark och sen åkte vi och lyxade lite mer. Pedikyr för mig, Emma och Joanna, och nya naglar för Linn. Så himla mysigt att göra allt sånt här med tjejerna, sen vart det soppkväll hos Joanna! Utan tvekan en riktigt lyckad dag med mycket skratt!


En del av allt jag åt..

Joanna och Emma på frukosten

Linnsan och jag

Naglar på Top Star Nails

Pedikyrdags

Tjejerna i massagestolarna och pedikyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0