Nattbloggande


Undra vad som väntar oss imorn 10.30?

Den här fredagen har vart satans värdelös, har inte fått något vettigt uträttat alls förutom mina chokladbollar som jag bestämde mig för att baka kl 22.30! Jag tror däremot på en betydligt bättre dag imorgon, då den ska inledas med champagne brunch hos Emma, och uppföljas med en tripp till en kompis landställe för lite mys, fest och lantliv! Jag tror det kommer bli toppen! Champagebrunchen är väl ett sett för Emma att tacka oss nära vänner för att vi är så underbart fina och härliga... (Samt att hon fyllt hela 20 år och ska firas.. såklart!) Och oj vad det ska firas vill jag lova!
Hur som helst, god natt mina kära, nu ska jag fortsätta packa lantkläder och lakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0