Börjar dagen med


Frukost!

För en vecka sedan började jag med de klassiska Vikt Väktarna, efter min USA-vistelse sa vågen ifrån och jag blev på allvar rädd för mig själv. Vad hade egentligen hänt där borta, på tre månader? Jo, jag åt hälsosam mat men i lite för stora portioner, mixade det med några onyttiga mål i veckan, samt en hel del träning. Med en månad kvar i landet skadar jag knät väldigt illa och går inte utanför dörren mer än fem gånger de tre första veckorna, sitter mest på sängen på min lediga tid, och går som längst mellan mitt rum och köket. Jag är precis lika hungrig som jag var innan jag gjorde mig illa, och åt därför samma mängd mat trots att jag inte rörde på mig. Och självklart händer det saker då! Nu har jag valt att ta tag i det här! Sen förra veckan har jag gått ner 0,9 kg, och sen två veckor tillbaka totalt 3 kg. Då har jag bara hunnit träna två gånger och åkt på en förkylning, samt ätit och festat i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0