Guests and friends



Vänner kan väl vara gäster utan att det låter som om de är främmande? Det låter så uppstyrt och vuxet med gäster, så jag vill säga att idag har vi haft gäster. Jag damsög till och med innan... Vi hade närmare bestämt våra underbara vänner Emma, Joanna och Sophie här på varma och rykande (köpta, goda) soppor med baguette och ost, sen en massa chips och dipp. Mumsigt mumsigt!
Imorn bär det av till den stora kända marknaden Portabello Market i Notting Hill som är som störst och mest kaosad på lördagar - dvs anledningen till att vi såklart ska dit. Återstår att se vad man kan göra för kap där, om ens några? Värt att se om jag förstått det hela rätt.
Inte långt kvar till sängdags nu känner jag... en fredagskväll! Så jag passar på att säga god natt inför min kommande skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0