God morgon mina vänner


Fejkkaffet, borde de inte varnat?

Slutresultatet

Vädret utanför förnstret ser för första gången på länge rätt trevligt och utbjudande ut, termometern säger tretton grader och ögat sol med lite, lite moln. Då känns det plötsligt lite tråkigt att behöva jobba en lördag igen, eftersom helgpassen inte ingår i mitt ordinarie schema. Sitter här och äter frukost, hade vart så sugen på en kopp kaffe, men det gick inte riktigt som det skulle. Jag och Linn hade köpt största budgetburken med kaffe, som visade sig vara vitt? Vitt kaffe, ok, spännande. Eller inte. Det var såklart inte kaffe utan ett pulver man ska blanda i kaffet för att det ska hålla sig varmt längre och bli krämigare, en stor skämtburk skulle jag säga. Det fick bli en kopp kanel-och äppelthe i stället, till det ägg, mozarella med tomat och sallad samt "kesogröt" med kanel och linfrön.
Dagens mål - bli bronssäljare på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0