American Cookies!?


Mina Chocolate Chip Cookies

Jag vet inte vad som flugit i mig den här veckan, men jag har blivit som tokig i American Cookies! Det började i tisdags med att jag köpte mig en stor cookie på Starbucks när jag skulle skypa med Emma, supergod. I onsdags bakade vi cookies hemma, rätt så goda. Igår när jag precis skulle gå ifrån Starbucks bestämde jag att köpa en cookie, som om det vore nog. Nähä då. På kvällen gick jag för att köpa tandkräm och hårspray, men kom även hem med ett stort paket Chocolate Chip Cookies. Vem ska äta alla dem då? Jag? Ja, antagligen! Nä nu måste jag lägga av med det här innan jag ”turnar in to” (som Alice säger) en amerikanare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0