Mmmmmm.....


Längtar..

Har bestämt mig för att baka bullar idag! Åh så gott det ska bli! Frågade om mamsen ville baka med mig, och det ville hon ju såklart. Det kommer bli mina favoriter vaniljbullar, mammas som är kanel, och kardemumma till pappa. Anton lär nöja sig med urvalet. Vaniljbullar har en speciell plats i mitt hjärta, och har haft ända sen högstadiet. Någon gång i veckan visste man att Lilian, som jobbade i cafét, skulle baka bullar, och så fort man kände doften av nybakade bullar i korridoren sprang man till cafét oavsett om lektionen börjat eller inte. Kön var alltid lång, ringlande, men alla visste vad som väntade. Stans helt klart godaste vaniljbullar, de var verkligen gudomliga! Idag ska jag försöka mig på samma resultat!
Nu: Iväg och träna en timme innan det är bakdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0