Bra start


Kickstart på dagen

Här är världens, enligt mig, godaste och bästa "recept" på frukost i form av en smoothie! Den är supergod, nyttig, och gör att man håller sig mätt länge! Den som inte tror mig får i uppgift att testa! Den som dessutom är skeptisk till att ha råa ägg i sin smoothie måste definitivt testa! Och nej, jag har inte konstig smak, utan saken är den att det smakar inte alls ägg. Såhär tänker jag med min superfrukost; yoghurt (basen i smoothien, en självklarhet), bär och juice (antioxidanter och god smak), ingefära och kanel (ämnesomställning och smak), ägg (bra mättnad och protein) samt krossade linfrön (mättnad och nyttiga fetter). Den som fortfarande inte tycker att det låter supersmarrigt och nyttigt måste prova ännu mer, haha, ni andra med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0