I <3 Mark & Spencer

M&S Spanish rice and chorizo

Igår så fick jag för mig att jag var sugen på min absoluta favoritfärdigrätt ifrån M&S som jag brukade äta när jag inte hade matlåda, M&S Spanish rice and chorizo. En riktigt god rätt med ris och chorizo i en rödvinsvinägervinigrett med vitlök. Så, för att kunna återskapa denna ljuvliga rätt så mailade jag M&S och bad om ingredienslista "för att jag ska beställa mat ifrån dem till en middag och jag har vänner som är allergiska" som jag så fint sa i mailet. Nu har jag alltså samtliga innehåll Svaret med samtliga ingredienser låg redan idag i min inkorg, tack för det M&S! Ikväll blir det för andra gången den här veckan som jag står för middagen, jag och mamma ska ha myskväll! Om jag lyckas kan jag bifoga något typ av recept!
Spanish-style rice and chorizo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0