Breakfast breif


Förslagsvis..

Något som jag veeeerkligen älskar, det är frukost när det finns mycket tid. Lediga dagar, frukost med andra, och massa goda saker att välja på. Absolut bäst är hotellfrukost, när man slipper göra någonting själv, och där man förhoppningsvis befinner sig i trevligt sällskap (eftersom man antagligen bor på samma hotell, och kanske rum som någon som klassas som trevligt sällskap..) samt att det oftast finns väldigt mycket gott och lyxigt att välja mellan! Mmmm... Mums!
Vill äta på Radisson Blu Portman Hotel i London... Det måste jag bara göra nu när vi ska vara där en månad! Färska bär, massa gott bröd, tusen pålägg, frukt, yoghurt, crossar... Ah!
Vissa tycker säkert att det verkar motsägelsefullt att jag älskar frukost och väljer att dricka min (ofantligt) goda smoothie och kaffe på morgonen, men det är i brist på tid, och för att det är väldigt gott och enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0