Officiellt

Så jäkla gott med avokado! 
Det är ju vanligtvis förbannat dyrt här med avokado (två för 40 kr) men idag var det extrapris så jag köpte 5, och lite frukt..
 
Sådär ja.. Efter några veckor bestående av mat som skulle på Anna Skipper att gråta "på en vecka har Sofia ätit 400 g Kinder Maxi, 400 g sura remmar, 1 pizza, 3 portioner pasta, vitt bröd, vin...." Så nu får det banne mig vara nog ett tag! Kör lite hälsosamt tills Micke kommer, haha om drygt en vecka, för då kommer matkalaset igång igen! Var dessutom på spinning idag igen, första träningspasset sen Gula Bergen.. Hade dock en jäkla otur för mitt nör jag var uppe i värsta superspurten sfter 35 min så pajar min cykel? Suck. Inga andra lediga så det var bara att packa ihop. Det var bara 10 min kvar av passet, men ändå, jag hade bestämt mig för att köra järnet så det blev lite snopet!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej Sofia! Mitt namn är Katarina och jag jobbar för ett företag som heter Yabroad här i Kina. Jag skulle jättegärna vilja komma kontakt med dig. Skulle du kunna skicka över din mejladress som jag kan nå dig på till min email?

Tack på förhand!
Hälsningar Katarina

Svar: Hej Katarina, absolut! Mig når du på [email protected]änliga hälsningar Sofia
Sofia 23 år ifrån Stockholm boendes i Shanghai

2013-12-12 @ 07:16:41
Postat av: Katarina

Tack! Jag skickade precis över ett mail till dig :)

Mvh Katarina

2013-12-13 @ 04:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0