Westin!

Mmmmm...
 
Jag har ända sen jag flyttade hit varit ruggigt sugen på den kända brunchen som sägs vara Shanghais bästa och som serverar allt mellan himmel och jord, då menar jag från hummer till popcorn, sushi, glass, rysk kaviar, carpaccio, ostron och utöver det free flow of Veuve Clicquot champagne. Jag pratar alltså om Westin Hotels oförskämt dyra brunch. Men den måste ju också upplevas...Så nu är det bokat! Älskade Micke och jag ska lyxa till det och unna oss denna upplevelse som jag hoppas kommer beskrivas som en smarupplevelse utöver det vanliga! Jag är laddad.. Ska försöka att trappa ner på ätandet innan så man har plats för att det goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0