Mitt nya, stora intresse...




Mat är grejen

...Är nog mat, märker att det är något jag skriver om, tänker på, och sysslar med varje dag! Jag älskar mat och uppskattar verkligen riktigt god mat! Samlar ofta recept, kan googla i flera timmar, gillar att laga, gör det inte allt för ofta, älskar att äta ute, att fota, att äta... Yes. Bekräftar här med att det är något ni kommer få se mer av!
Idag stod jag för morötter och broccoli med en apelsin/ basilikadressing med rostade solrosfrön, som agerade tillbehör till en grymt god varmrökt lax med sås. Därefter gjorde jag en favorit i repris - vit chokladkräm med lime, ingefära- och myntamarinerade äpplen till efterrätt, syrligt, friskt blandat med det söta krämiga! Recept här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0